marți, 30 iunie 2009




MANIFEST ANTI-TELEVIZOR SI PRO- VACANTA

Stiu, suna cel putin ciudat titlul acestei postari, venind din partea unei jurnaliste de televiziune. Si totusi...stiti ca exista viata si dincolo de micul ecran? ca putem functiona mult mai bine fara a ne lasa ochii ostatici ingratei cutii gen flat, plasma sau big screen? Probabil multi dintre dvs, indiscutabil mai intelepti ca mine, cunoasteti deja asta.

Ei bine, eu declar cu toata convingerea ca sinapsele mele se fac mult mai usor atunci cind stau departe de manipularile ingrate care dau navala la fiecare actionare a telecomenzii. De mai bine de 2 ani, am reusit ca in weekned( cind teoretic am ceva mai mult timp liber) sa nu ma uit la TV minimum 7 ore pe zi. Timp in care fac orice altceva- de la a-mi exersa calitatile de bucatar, pina la a-mi reaminti cum mai arata superba limba a lui Balzac si altele pe care nu le pot mentiona de teama minorilor nesupravegheati.Si daca totusi vechile metehne chiar reusesc pentru ceva timp sa ma posede iar eu ma las violata, ok - fac un compromis- DISCOVERY CHANNEL, ANIMAL PLANET sau CARTOON NETWORK.

Ca sa nu mai zic ca fiind ziarista, simt ca uneori prea ma incarc cu toate informatiile pe care le manipulez zilnic- de la actiunile cel putin timpite ale guvernantilor gen micsoararea "maririi" salariilor bugatarilor pina la baile de singe de prin Orientul Mijlociu si marile amenintari care pindesc omenirea.
Se parea ca nevoia de vacanta se transforma in cazul meu in urgenta de gradul 0 caci, intr-o superba seara de iunie, in timp ce ma aflam cu prietenii la o petrecere, ma chinuia ca un hirsiit de creta pe tabla urmatoarea intrebare " capitala carui stat este Antananarivo?"Si de parca situatia nu e oricum destul de hilara, in loc sa ma opresc la stupizenia dilemei in sine, m-am pomenit intrebindu-i cu disperare pe cei din jur........
ASA CA .......ALO, VACANTA?? VIN SI EU CA NU SE MAI POATE.....