marți, 1 septembrie 2009



Alo!!Cine sinteti?Toamna?Nu sint acasa!!!!



A venit din nou si la fel de hotarit septembrie!!! Defapt a venit toamna dar inca evit sa folosesc acest substantiv de teama sa nu simt vintul racoros sau stropii de ploaie neprietenosi atingindu-mi pielea. Eu ma incapatinez sa simt in continuare ca soarele imi pirjoleste obrajii, apa marii imi da fiori reci pina ma obisnuiesc cu ea iar starea aceea de lene profunda, la limita somnolentei, inca nu a plecat.....

Mda... dar din pacate responsabilitatile nesuferite de la birou, termenele limita, intilnirile de business obligatorii, toate astea imping vara atit de departe...

Si iata-ma abia gasindu-mi timp sa respir, sarind mese, facindu-mi exercitiile de fitness pe repede inainte si gindind ca un robot programat sa performeze cit mai eficient. OFFFFF.

Nici nu s-a incheiat bine vacanta ca deja imi este dor de ea. Si e doar prima zi de toamna........