miercuri, 30 septembrie 2009



Ce ar insemna un "LA MULTI ANI!"
fara cei care te iubesc aproape??
Mai nimic.....

Postarea asta este dedicata tuturor celor care mi-au facut ziua de nastere superba- de la afectiunea sincera dovedita , pina la locatia exclusivista inchiriata special pentru mine! Chiar a fost minunat!!! 29 septembrie a fost o zi in care de la primele ore am fost coplesita cu dragoste, sute de trandafiri( si nu exagerez!) si atitea surprize....m-am simtit ca un copil fericit.

Nici unul dintre cei dragi nu a lipsit de la apel, indiferent de agenda lor sufocata de probleme, indiferent la ce ora au reusit sa ma vada, au fost linga mine frumos, sincer si la fel de prezenti ca in fiecare an!

Le multumesc din suflet pentru asta! M-au facut sa simt ca orict de dificila e viata, eu tot Simona sint pentru ei, ca mi-am cistigat de-a lungul anilor titlul de sigiliu pe viata pus pe sufletul lor, ca orice ar fi le inspir mereu aceleasi trairi seismice, pline de caldura. Sincer, ma simt mindra de asta!! Chiar e ceva sa contezi atit de mult pentru ceilalti, sa ii faci sa te inconjoare cu atita iubire dupa ani si ani.......