vineri, 25 septembrie 2009



M-am saturat sa fiu sclav
pe plantatia TV!!!
Din 5 octombrie voi realiza din nou "Revista Presei"!!


Offf, e o veche vorba romaneasca ce suna cam asa "Pina cind o viata amara...". Mai in gluma mai in serios, de parca nu era de ajuns ca realizez si prezint de 3 ori pe saptamina emisiunea "Contrapunct", sefii mei, fara prea multa negociere, au decis ca nu sint destul de exploatata si m-au cadorisit cu "Revista Presei", de luni pina vineri la ora 22.00. Horror!!!!
Cind ma gindesc ca am avut doar jumatate din concediu anul asta si ma asteapta asa ceva....Oficial e un semn de apreciere profesionala, neoficial e un nou ordin la care sclavul, orict ar fi el de inarmat cu argumente, trebuie sa se supuna scurt si sec.
EEEEE, dar si cind va veni vremea mea sa ma si distrez, atunci sa vezi al treilea razboi mondial nu gluma.Pina atunci, ma intorc pe plantatie ca am de pregatit o noua editie de "Contrapunct". Ce mai viata!!!